Top Page

odr Zajímavosti

Meteoradar

Takzvaný "velký okruh"

Trasa číslo 2, takzvaný "velký okruh" - Kluč - Čtyřdomí - Kluč; délka trasy je 25 km;

Vyjedete z Kluče směrem na Anenskou ves, v Krajkové před kostelem se dáte doprava směrem na Libnov, projedete vsí a na první křižovatce odbočíte vlevo na Luby. Po 1,7 km spadnete k údolní nádrži Horka, kde pojedete asi 750 metrů Annenským údolím a prakticky na první možné odbočce doprava za můstkem přes silnici odbočíte na žlutou turistickou značku na lesní cestu. Doposud se jelo po asfaltové silnici.
Zde začíná 3,8 kilometrové stoupání hezkým údolím Studeneckého potoku. Po 1,3 km se dostanete na rozcestí Peklo, zde pokračuje se stále vzhůru po žluté až téměř na vrchol do Čtyřdomí, kde se napojíte na modrou, která vás odvede na spojnici Studenec - rotavské nádraží. Na křižovatce těchto cest je altánek u něhož odbočíte doprava, vystoupáte ještě kousek na hřeben okolo Jeleního vrchu a po 1,7 km sešupem spadnete na rozcestník Horní Studenec. Tady u rybníčku odbočíte doprava a po modré pojedete směrem na Studenec, kde se napojíte opět na státní silnici.
Odtud pak budete už jen klesat přes Libnov zpět na Krajkovou a dolů do Kluče.
Upozornění na místa, kde se dá zrestaurovat tělo po výkonu: Myslivna v Anenské vsi a restaurace na Vršku v Krajkové.

mapa

Začátek Cyklotrasy

Naposledy změněno: 24.11.2019 (opt. IE7.0. - 1024x768) Admin®2007-21 Dnes je: Čtvrtek, 28.03.2024, svátek má: Soňa, zítra: Taťána